Den bästa dagen på länge!

Jag kan ju inte mer än att skratta åt det förra frustrerande raseriutbrottet hahah! Dagen vände ganska drastiskt sen;  
 
- Jag fick tillbaka tusenlappar via skatteåterbäringen så jag tackar och bockar för detta.
 
- Sen ringde jag även till min blivande gruppchef och fick väldigt bra besked, blir en heeel del jobb i sommar och även nu i vår så jag sken som en sol när jag begav mig till gymmet! 
 
- Fick G på min tenta, 65 rätt och 65 var gränsen för godkänt ;) 
 
- Sen fick jag även en större lön än vad jag trodde denna månaden även fast det bara var 10 timmars bredvidgång! 
 
Jag trodde jag hade en sådan dag så jag skulle vinna på triss, testade detta men det gick dock inte, antar att turen måste ta slut någon gång? Gympasset var inte speciellt bra heller, men ska kötta på imon på morgonen så det är bara att köra på! 
 
Nu ska jag snart ta mig en varm dusch och sedan krypa ner i vår mysiiiga säng! 
 

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: