Nya tag!

Sitter just nu och har avnjutit en frukost bestående utav äggröra, grov macka och en kiwi, namnam! Ska snart börja göra mig iordning för att röra mig mot stan för att möta upp Olivia. Vi ska upp till grand samarkand och kika lite, främst gå till en sportaffär och får hjälp till att välja löparskor till oss, jag har ju fått riktiga problem med mina ben så måste få ett par riktigt bra som passar mig som en smäck! Sitter nämligen med tigerbalsam över skenbenet och knät på vänsterben, hoppas det hjälper i alla fall. 
 
Har börjar med ett nytt träningsprogram sen igår, har insett att det jag har gjort hittills har inte gett några resultat, så jag måste verkligen börja skärpa mig. Tränade bröst/triceps igår och jäääävlar vad det känns idag. Det blir träning ikväll med. Mannen är borta över natten och jag hatar att sova själv så ska bege mig hem till mina föräldrar sen ikväll, och sova där haha... 
 
Men först en heldag med fina Olivia! :) 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: