Lediga dag

Hej! 
 
Tänkte att jag gör ett försök här, jag kan behöva skriva av mig, för att lätta på den ångest som då och då kan infinna sig i mitt liv. Så får vi se hur det kan gå det här! 
 
Men i vilket fall som, jag är ledig ifrån skolan idag så ligger just nu i vår otroligt sköna, nya säng. Känner mig som en riktigt prinsessa då sängen är typ mer än 1 meter hög haha. Jag ska snart försöka få i mig ett pre workout mål samt lite pwo, craze kanske.. Mannen börjar jobba vid 12 så åker med han ner till gymmet och bränner av ett ben/arm&axel pass + lite kondition, ska försöka vara lite försiktig när det gäller konditionen då jag troligen har fått en benhinneinflammation.. hoppas på att det inte är allt för mycket folk på gymmet bara! 
 
Lite motivation till mig och er alla andra! 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: